lørdag den 25. juni 2011

Igår aftes

Jeg lovede jo at vise mit outfit fra igår med mine nye Jeffrey Campbell sko.

Shorts: Modstöm   Kjole(brugte som top): Ukendt   Guld armbånd: Pieces   Sko: Jeffrey Campbell


Billeder fra min aften

Inden jeg tog afsted fjollede jeg lidt med min skønne lillesøster Emmelie og min hund Liva.

Så tog jeg til min dejlige veninde Anne-Katrine's 18 års fødselsdag et par timer inden dimissionsfest.








Som man nok godt kan se, var der en kanon stemning til dimissionsfesten, blandt andet fordi 3. års eleverne nu var blevet studenter og dansede rundt med deres huer. Dog tror jeg at den største grund til stemningen var, at Tennis Band spillede hele aftenen, hvilket bare var for fedt! Jeg havde alt i alt en rigtig god aften som endte nede i byen.

2 kommentarer:

  1. Hej Cecilie :-) Tusinde mange tak for din skønne kommentar, altid dejligt at få at vide! Har kigget forbi din blog, og vil hermed gerne informere om at jeg nu følger din blog. Synes du tager nogle fine fine billeder og har en skøn stil - Glæder jeg mig til at se mere til :-)

    /Simone

    SvarSlet