tirsdag den 21. juni 2011

Så er der sommerferie!

I dag har været en god dag, jeg har været oppe til den aller sidste prøve som jeg fik 7 for, hvilket betyder at jeg nu har sommerferie! Jeg er sammen med min dejlige veninde Katrine, vi nyder allerede at have ferie. Den står på toast, Cola og bastogne kiks :-) Vi skal bare hygge i dag. I aften kommer kæresten forbi og sover. Dejlig start på ferien!!

Min veninde Katrine og mit Pindsvin Peter-Claus, så søde de er!


Hvis i undre jer over om jeg har et pindsvin, så er svaret ja. Min kæreste og jeg har købt et afrikansk hvidbuget dværgpindsvin til en dyremesse for snart et år siden, så det er et fælles dyr. Den kostede 800 kr. og er altså ikke et pindsvin ude fra haven, men et kæledyr/hobbydyr, han er rigtig skøn. På ovenstående billede er han nu voksen men her er et billede fra den dag vi fik den, da den var en lille fyr.


Billedet er lidt slørret, da det er taget med en mobil, håber det er til at bære over med.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar