lørdag den 23. juli 2011

Min neglelak samling

Som i nok kan se, har jeg en del neglelakker. Jeg bestemte mig derfor, at i skulle se nogle af dem. Jeg talte mig frem til, at jeg i alt har 45 neglelakker. Det er mange, men jeg bruger heller ikke dem alle sammen længere. Derfor tænkte jeg istedet, at jeg ville vise jer mine yndlings på nuværende tispunkt. 

Disse to farver er begge fra Gosh og er begge sorte. Farven til højre er helt sort og hedder: Nero. Farven til venstre er sort med en gråligt skær med en glimmer og hedder: 553 Black Passion.

Farven til højre er fra Nilens Jord og er en blå/grøn farve med glimmer og hedder: 677. Farven til venstre er min yndlings farve, den er fra Essie og er en mørk rød farve. Den hedder: 487 Berry Hard.

Farven til højre fik jeg i et blad sidste år. Den er af mærket Sally Hansen, men jeg har desværre slit mærket op, så kan ikke oplyse hvad farvens navn er. Farven til venstre er af mærket OPI og er en varm rød farve med navnet: Red Hot Gift.

Disse to farver er begge fra mærket Gosh og af grønne nuancer. Farven til højre er grøn/blå med et guld skær og med glimmer, med navnet: 540 Ocean. Farven til venstre er en mintgrøn farve med navnet: 591 Silky mint.

Begge farver er fra H&M, af deres nye design til neglelakker. Farven til højre er rød med navnet: Red Nail. Farven til venstre er grå med navnet: Miss Stone Heart.

Begge farver er fra H&M, af deres tidligere design til neglelakker. Farven til højre er en rød/orange farve med navnet: Check Me Out. Farven vil venstre er en lys brun farve med navnet: Dust & Diamonds.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar