fredag den 12. august 2011

Min 18-års fødselsdag i maj.

I maj måned blev jeg 18 år gammel, men nu da jeg ikke havde min blog dengang, har jeg ikke vist jer billeder derfra. Jeg holde fødselsdag for hele min familien på min dag den 6. og for min klasse den 7. Det var to fantastiske dage som jeg synes i skal se nogle billeder fra.

Fødselsdag for min familie - i farver.
 Igang med at dække op til festen.


 Det færdige resultat.

 
 Min mor, far og jeg.

 Den flotte og lækre kage min mor havde bestilt til mig.

Det lækre kage/dessert bord.

Fødselsdag for min familie - Sort/hvid.
Igang med at dække op til gæsterne.

Min morfar og jeg.

Min søde storesøster og jeg.

En sød fyr, med sol i øjnene, og jeg.




Mine forældre og jeg.
Min onkel og jeg.

Fødselsdag for min klasse - i farver.

Nogle af de søde drenge fra klassen.

Begge dage fik vi tunmousse rand til forret, det bliver jeg aldrig træt af!



Jeg har den sødeste klasse med de dejligste mennesker, så det var en rigtig god aften.




Som traditionen tro, skal man jo have sine atten shots. Det gik nu meget godt.

Gowtham, Helena og Jeg inden vi tog i byen.
Fødselsdag for min klasse - Sort/hvid.


Mig i min kjole.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar