onsdag den 17. august 2011

Time flies

I dag har jeg haft min blog i to måneder, hvor er tiden gået hurtigt! Jeg elsker at blogge og vise alle i dejlige læsere hvad min hverdag har at byde på. Jeg håber at bloggen vil fortsætte med lige så stor succes i fremtiden, det ville være helt fantastisk. Jeg har stadig mange ting at lære som blogger, men jeg vil fortsætte og vise jer hvor meget jeg brænder for dette. Alt dette er kun muligt for mig på grund af jer mine dejlige læsere, dette indlæg er til ære for jer ♥ I er for awesome hver og en af jeg, og jeg er SÅ GLAD for at i kan gøre dette muligt for mig. Jeg har nu 16 (dejlige) læsere, så ''mange'' efter kun to måneder gør det værd for mig at fortsætte mit arbejde. Billede er lavet til jer, fordi i 16 personer fortjener en stor tak!!

2 kommentarer:

  1. tillykke med de to måneder;)!
    Kan rigtigt godt lide at læse din blog:)

    SvarSlet
  2. Mange tak skal du have! Det er jeg glad for at høre, så ved man da at man gør det godt :-)
    /Simone

    SvarSlet