mandag den 5. september 2011

What's new.

I dag var jeg et smut nede i byen med min veninde Anne af en grund....
JEG FIK JOBBET I DEICHMANN - Starter allerede imorgen, jeg er så glad!

Udover det tog vi lige på en hurtig rundtur i gågaden. Hun fandt sig et par stiletter magen til nogle jeg har, og jeg fandt mig et par lækre højtaljede sorte Jeans, som jeg har ønsket mig længe. Jeg købte dem i en af mine yndlings tøjbutikker ved navn Underground. 


De kostede 400 kr. og er af mærket Just Female - Jeg har i forvejen et par, der minder rigtig meget om det her par,
og de er dejlige at gå i. Modellen er Stroke Jeans - Black Twill. Man kan eksempelvis købe dem på hjemmesiden www.Miinto.dk, hvis du går ind på dette link: http://www.miinto.dk/p-154032-stroke-jeans-black-twill 
Jeg har selv købt i str. Small, men kan også fås i både mindre og større størrelser.

1 kommentar:

  1. Fed blog! Er blevet fast læser via GFC, håber du kigger forbi og bliver fast læser :)

    SvarSlet