mandag den 17. oktober 2011

Cover my iphone...

Igår kiggede jeg på Jeanne Johanne's blog og hun havde lavet et super fint indlæg om iphone covers, der kan købes på hjemmesiden society6.com til ingen penge. Jeg har faktisk ikke en iphone selv, men min kæreste køber snart en ny mobil, og så får jeg hans (iphone 4) Det er godt nok at være forberedt, ikke sandt? :-) Det er jeg i hvert faldt gjort, for jeg endte da ud med at finde 42 styks, som jeg gerne ville have.... Der er så også over 750 sider bare med iphone covers!

Det var så mine 42 yndlings ud af de første 100 sider. Gad vide, om jeg kan bestemme mig for en, hvis jeg skal have en.. Hvad synes i om dem? :-)

2 kommentarer:

  1. Elsker at alle sammen er så unikke:).
    Istedet for de helt sorte, helt røde helt grønne osvosv..
    Der er alt for mange at vælge imellem:)!!
    nofingersbetween.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Det er de nemlig lige præcis, det er jo nærmest umuligt at vælge! Synes også, at det giver lidt ''charme'' til ens iphone istedet forndet ensfarvede :-)

    SvarSlet