søndag den 30. oktober 2011

Lørdagens julefrokost

Til julefrokoster hører pakkeleg til. Vi var 10 mennesker herhjemme til vores første julefrokost i lørdags, så der var mange gaver - både gode, nyttige, fjollede og ubrugelige.. Jeg var så heldig at få fat i nogle helt vildt gode gaver! Min veninde Katrine havde fundet en Rosendahl vandkaraffel til kun 50 kroner, hun købte så denne og sjovt kort spil. De små juleposer var noget vi selv havde købt herhjemme, vi havde købt en masse små, men fine gaver, så der i hvert fald var en til alle. Jeg fik fat i gaverne i sidste øjeblik og er super glad for dem. Juleposerne kommer op her til jul og vandkaraffelen bliver en del af min ''flytte hjemmefra samling'' selvom jeg ikke flytter før om lang tid. Nu glæder jeg mig allerede til alle de andre julefrokoster, maden og alle pakkelegsgaverne :-)



Min mor og jeg havde sammen dækket et fint bord inden gæsterne kom, enkelt men stadig med et snert af jul (servietterne). At alt bestikket ikke var blevet lagt på, da jeg tog billederne, er så en mindre detalje :-D

2 kommentarer: