tirsdag den 11. oktober 2011

På vej til mig!

Min kæreste har været så sød, at bestille dette par til mig!

Jeg ved godt, at ALLE har dem og at jeg nok er bagud. Jeg har bare aldrig selv haft de sorte og nu skulle det være nu! Det er bare svært for en person som mig, når jeg har en størrelse 35 fod, de har ikke være til at finde nogen steder i butikkerne! Så jeg fandt mig heldigvis en hjemmeside hvor man kunne få dem. Så hvis du har en meget lille fod, så er chancen der på www.Spartoo.dk - Men str. 35 ryger hurtig hele tiden og det er ikke til at vide hvornår de kommer på lager igen, men så har de nemlig sådan en smart knap man kan trykke på, så man får en mail når de er kommet igen. Så håber jeg størrelsen passer, fik nemlig at vide her i Fredags i en butik, at jeg måske skulle have str. 34, da de er store i størrelsen. Så tænker jeg bare 34????? :-D Men hold da kæft man, det tør jeg ikke satse på, så jeg tog det sikre valg og valgte størrelse 35, det er nok bedst!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar