fredag den 28. oktober 2011

Så' det fredag..

Og weekend skulle man tro. Jeg skal bare arbejde i dag og også i morgen, så meget weekend bliver der ikke over det. Det er HELDIGVIS kun tre timers skole i dag og fire timers arbejde.. I går havde jeg en hyggelig aften i selskab med min klasse, vi tog på Jensens Bøfhus og fik det der '1000 bens tilbud'' hvis i har set det i tv'et :-p. Faktisk skulle jeg have været på Samsø med min kæreste med hans fars familie hele weekenden, men skulle selfølgelig arbejde, øv bøv! Håber, at i får en rigtig dejlig weekend i det mindste :-) KYS!

2 kommentarer:

  1. Hej Simone, rigtig fin blog! God weekend til dig. :-)

    //Stephanie

    SvarSlet
  2. Hej Stephanie :-)
    Mange tak for din søde kommentar, det er jeg glad for. Håber også du har haft en god weekend!

    Kigger forbi din blog.
    // Simone

    SvarSlet