torsdag den 3. november 2011

Dagens historie i billeder

Startede rigtig DÅRLIGT ud imorges.. Jeg kom først op 07:15 og bliver altså hentet af min veninde anne hver morgen kl. 07:30. Det hele blev gjort lynhurtigt og jeg kom jo selvfølgelig ikke til at se særlig godt ud eller noget som helst. Jeg hader at være så stresset om morgenen, så jeg var lidt sur på mig selv.Vi havde heldigvis kun tre timer i skolen så Anne og jeg tog ned i byen efter skole, og.... jeg fandt selvfølgelig nogle ting!


Jeg fandt endelig nogle helt simple sølv ringe til det yderste led til kun 69 kr. pr styk. 



Jeg har i noget tid overvejet, at købe et stykke tøj i denne enormt pinke farve. Da jeg så, så den i en butik til kun 75 kr. var jeg nød til at prøve det.. Så den tog jeg også med mig hjem. 


Disse lækre øreringe købte jeg i Pieces til kun 80 kr.


Jeg har i lang tid manglet diverse slags strømper. Jeg tog mig så sammen og fik købt et par helt normale sorte strømper, en pakke med et par grå og sorte strømpebukser og grå knæstrømper.


Lige pludselig var dagen slet ikke så slem mere, og der kom et stort smil kom frem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar