tirsdag den 15. november 2011

Hvad posen gemmer - Del 2.

Lidt sen blogging i dag, men huset har været fyldt med gæster hele dagen. Jeg købte for lang tid siden en masse ting, hvor jeg lavede et ''hvad posen gemmer'' indlæg. Jeg glemte derefter så, at vise hvad posen gemte i de to andre poser - Sorry girls! I dag får i så at se, hvad jeg købte på mit arbejde den dag - Nemlig Deichmann posen :-)


Disse lækre vinterstøvler er jeg blevet enormt glad for! De koster kun 250 kr. men er super lækre og dejlig varme.


Disse fine stiletter var sat ned til kun 114 kr. og kunne ikke lade være! Men eftersom at det er en størrelse 36 og jeg bruger 35 er det ikke verdens bedste match. Jeg kan normalt kun bruge stiletter, der sidder fast på ankelen, når det er str. 36 - men kender i det med de tilbud der? Men jeg skal nok få dem brugt engang hvor jeg ikke skal danse eller noget. Indtil da får de lov at stå og se godt ud ;-)



Har altid syntes, at den her slags ''sandal'' de var lidt grim og fin på samme tid. Da de så blev sat ned til 29 kr. kunne jeg ikke lade være (endnu et tilbud) - De er desværre også lidt for store, føler mig lidt klodset med dem.. Gad bare ikke prøve dem når de kun kostede så lidt. Denne slags sko skulle ellers være rigtig god at gå i, hvis størrelsen altså passer :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar