mandag den 28. november 2011

Julegave ønsker

Rent faktisk er der en hel masse ting, jeg gerne vil have fingrene i på nuværende tidspunkt. Trods det, bestemte jeg mig for at ønske mig nogle ting, jeg rent faktisk mangler. Der selvfølgelig også lidt ''godter'' udover. Jeg tænkte nemlig, at i skulle have lov at se lidt af de ting jeg ønsker mig i år. Jeg har pillet de kedelige ønsker fra, haha :-D

1. Taske fra Nelly.com   2. Armani Idole parfume   3. Dab radio   4. Converse - All stars (kort model)   5. Nilens jord solskinspudder   6. Alle sæsoner af Desperate Housewifes (bortset fra 1 og 2)   7. Hunter gummistøvler   8. Elektrisk tandbørste   9. Palliet clutch fra Zara.com   10. Marc Jacobs Daisy eau so fresh parfume   11. Alle sæsoner af Grey's hvide verden (bortset fra 1 og 5)   12. Øjenskygge fra The top Shop   13. Drink glas fra Rosendahl   14. Kjole fra Asos.com   15. Kjole fra Vila   16. Falske øjenvipper   17. Max Factor False Lash Effect Mascara   18. Palliet clutch fra Zara.com   19. Læderbukser fra H&M   20. Lancôme Hypnose Doll Eyes mascara     21. Marc Jacobs Daisy parfume   22. Helena Rubinstein gaveæske.

2 kommentarer:

  1. Dejlige ting du ønsker dig! - Har du mac? Hvilket program bruger du til at redigere billeder?

    XOXO

    http://jenniferfernandess.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Ja, synes også det er nogle fine ting jeg har fundet :-) Nej, jeg har rent faktisk ikke en mac, jeg har en Compaq, lavet af HP. Til at redigere mine billeder bruger jeg lidt forskelligt, jeg bruger det der ligger på min computer, så bruger jeg Picasa og pixlr-o-matic - Snart skal jeg havde fat i photoshop :-)

    /Knus Simone!

    SvarSlet