lørdag den 12. november 2011

Til mig og til pakkeleg

Det i sidder og læser nu, er et indlæg jeg har planlagt til jer. Lige nu er jeg nemlig på arbejde og smutter med det samme efter til Herning. Mit abejde og jeg skal nemlig holde julefrokost med Deichmann i Herning. Sammen med dem fra Herning tager vi til Silkeborg bowlingcenter for at spille Laser Matic Holstebro mod Herning - Det skal nok blive sjovt. Derfter spiser vi lækker mad, tager tilbage til herning og spiller pakkeleg mm. Jeg har glædet mig længe til i aften :-)

Jeg var i dag et hurtigt smut nede i byen med min kæreste. Jeg fik farvet mit hår (det får i snart at se) og købte noge gaver til pakkespil. Jeg tog min veninde Katrines ide, fra da hun var til julefrokost her. Hun havde købt en Rosendahl vandkaraffel, der var sat ned til 50 kr. Det samme gjorde jeg og jeg købte også 6 Rosendahl vandglas, der også var sat ned til 50 kr. Jeg ofrede 100 kroner på det, og synes bestemt, at det er nogle GODE pakkelegsgaver! - Det er vandkaraffelen og seks af de glas, der ses på ovenstående billeder :-)

Selvom jeg selv vandt vandkaraffelen til pakkeleg sidste gang, og min kæreste købte seks vandglas til mig i dag, så håber jeg stadig selv, at jeg får fat i mine egne gaver :-D Så har jeg dét mindre at købe, når jeg engang flytter hjemmefra. GOD WEEKEND ♥

Ingen kommentarer:

Send en kommentar