torsdag den 1. december 2011

1.december

sød udgroning på billedet ikke? ;-) Det er et billede fra min studietur i Bremen før jeg begyndte at lysne mit hår.. I dag er jeg en glad, men træt pige! Igår fik jeg brændt en masse dejlige penge af på nogle rigtig fine ting - De tre ting på collagen i går, men også lidt mere (det får i snart at se) I dag har jeg en afslappet dag i skolen, 2 timer, 1 fritime og så skal HG'erne vise et modeshow på skolen, bliver spændende :-) I dag skal jeg arbejde, det gjorde jeg også i går og skal igen imorgen, ret hårdt tre dage i træk efter skole.
GLÆDELIG 1. DECEMBER PIGER ♥

Min yndlings julesang: Wham - Last Christmas

2 kommentarer:

  1. Det er også min julesang! :) Er vokset op med den, og det den mest afspillede sang, hele julen igennem i min familie! :D

    Jeg er blevet fast læser, og glæder mig til at se hvad du poster på din blog næste gang :)

    Klem fra Mette
    www.alipstickbullet.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Hej Mette :-)
    Ja, det er da bare verdens dejligste julesang!
    Har også ALTID været min yndlings, hehe :-)

    Dejligt at høre, at du vil læse med. Kan se du også har en blog, vil da kigge forbi.

    God søndag.
    /Simone :-)

    SvarSlet