lørdag den 17. december 2011

GIVEAWAY!

I anledning af bloggens 6 måneder, så skulle der da en giveaway til!


Så jeg står nu klar med min første giveaway tøser. Det drejer sig om lækkere skønhedsprodukter fra min mors klinik, bestående af:

Artdecco -Brun mineral øjenskygge, med lidt glimmer.
Artdecco - Sort/grå (granitgrå) neglelak, med lidt glimmer.
Artdecco - Læbepomade med Aloe Vera.
Artdecco - Brun øjenbryns liner (af filt)
Artdecco - Læbestift (lys kirsebær farve) med lidt glimmer.
Chris Farrell - Fugtighedscreme tester.

For at deltage i konkurrencen skal i:

Kommentere indlæget, skrive jeres fulde navn + e-mail adresse.
I kan deltage med:

1 lod: Ved at være fast læser via Google Friend Connect.
2 lodder: Ved at være fast læser via Google Friend Connect + Blog lovin' og på min facebookside (findes her)


Konkurrencen sluttter den 10. januar klokken 20.00, så der er god tid.
Spred budskabet piger, og pøj pøj med det! Det er forsøget værd :-)

29 kommentarer:

  1. Jeg deltager med to lodder :)
    Hvis jeg nu fortæller min mail er maria-cole@hotmail.com, hvad tror du så mit navn er? :P

    Jeg tilføjer lige din give-away til min side på bloggen :D

    SvarSlet
  2. Skøn give-away!

    Jeg vil gerne deltage med to lodder.

    Pernille Krog Nielsen
    fenille@live.dk

    Knus Pernille
    http://by-pernille.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Deltager med et lod. :-)

    Anna Nielsen
    Email: nielsen.anna1@gmail.com
    super fed give away, og virkelig en fed blog!
    www.tanke-tom.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Dejlig konkurrence! :-)
    Jeg deltager med 2 lodder

    Monica Wellejus/ Monica.Wellejus@yahoo.dk

    SvarSlet
  5. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  6. Tillykke med bloggen søde tøs :-)

    Lærke Grening
    larke_10@hotmail.com
    Deltager selvfølgelig med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  7. Jeg har to lodder! :-)

    Charlotte Erenskjold Andersen

    cha-smile@hotmail.com

    SvarSlet
  8. Hey skatter!
    Bare for at gøre det, har jeg altså gjort det her :-)
    Hils Jonna og ønsk ham TILLYKKE!!
    Love you <3

    Channe Lund
    channe_lund@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg er med på 2 lodder :-)

    Therese Skov
    Therese_skov@hotmail.com

    SvarSlet
  10. 2 lodder

    Carina Stubkjær
    cstubkjaer@gmail.com

    SvarSlet
  11. jeg er med på 1000 lodder. :-)

    Stefanie Michelle Andersen
    stef_andersen@hotmail.com

    SvarSlet
  12. Super fed giveaway! - deltager med et lod

    Sofie Lind
    sofie-lisa@hotmail.com

    SvarSlet
  13. Emma ørsnø fischer

    ems.1996@hotmail.com

    http://emmaoernsoe.blogspot.com/

    SvarSlet
  14. done, done and done! - 2 lodder herfra.
    Super fed giveaway :-)
    Glædelig jul og godt nytår!!

    Julie vkm
    Julie318@post.cybercity.dk
    julievankrimpen.blogspot.com

    SvarSlet
  15. 1 lod!
    Christina IN
    christinagirl@hotmail.dk

    SvarSlet
  16. Jeg deltager med 2 lodder!

    Viveca Johansen
    hellowinnieh@hotmail.com

    SvarSlet
  17. 2 lodder, fedt fedt..
    Heidi laursen
    hadde_musen@hotmail.com

    SvarSlet
  18. Deltager med 2 lodder, og lækker konkurrence! :-)

    Monica Wellejus/ monii_2750@hotmail.com

    SvarSlet
  19. super cool! :D

    Simone hansen
    simonechansen@msn.com

    SvarSlet
  20. Lækre lækre produkter

    Jeg deltaer med 2 lodder! :)

    Simone Klinke
    simoneklinke24@gmail.com

    www.simoneklinke.blogspot.com

    SvarSlet
  21. fedt give away! :D
    Jeg deltager med et lod :)
    Alma Benkjer
    AlmaBenkjer@gmail.com

    KNUS

    http://almabenkjer.blogspot.com/

    SvarSlet
  22. Fed giveaway!
    Jeg deltager med to lodder:-)
    Krydser fingre!

    -Laura lykke nygaard
    -morrel-nygaard@hotmail.com

    SvarSlet
  23. Jeg deltager med to lodder ;)
    Marta Andersen
    Marta_911@hotmail.com
    mys :*

    SvarSlet
  24. Jeg deltager med to lodder!

    Katrine Davidsen
    katrine_davidsen@hotmail.com

    SvarSlet
  25. Jeg deltager med 2 lodder

    ceciliemaiovergaard@hotmail.com

    JEG ELSKER DIG!!!!

    SvarSlet
  26. Læbepomade med Aloe Vera lækkert!

    /ingrid marie
    ingridmariegotthardsen@hotmail.com

    SvarSlet
  27. sød blog du har :-) håber du vil kigge forbi min blog, måske vi kunne følges?

    - untitleddk.blogspot.com

    SvarSlet
  28. Fed giveaway :)

    Deltager med et enkelt lod

    Pernille-1994@hotmail.com

    perniilles-kreativeverden.blogspot.com

    /pernille

    SvarSlet
  29. Jeg deltager også med 2 lodder! :-)

    Katrine Jensen
    Katrine.jensen@vinkender.dk

    SvarSlet