onsdag den 14. december 2011

i Zara-pakken

KOM MIN SMUKKE NYTÅRSKJOLE!
Jeg er så glad for, at jeg købte denne kjole på http://www.zara.com/. Det er, i følge mig, en af de smukkeste kjoler - i hvert fald en af de smukkeste jeg ejer! En bonus er, at den sidder rigtig pænt på, og så var den ca. 500 kr. billigere end den rigtig ville have haft.
Jeg kan slet ikke vente med at få den på sammen med nogle simple smykker og et par killerhæle til nytår!

 Her har jeg sat min kjole op i mod den jeg ville have købt i første omgang, og nu er jeg faktisk glad for, at jeg købte den fra Zara istedet for. De minder meget om hinanden, og jeg synes i hvert fald jeg fik kvalitet for prisen! Hvis i ikke har købt jeres nytårskjole endnu, men er faldet for en af de her skønheder, så kan i finde Zara kjolen her til 579 kr. Den anden kjole er af mærket Aqua og kan købes her til 1.100 kr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar