søndag den 11. december 2011

MY SWEET BABY.

Min søde søde hund Liva <3 For et stykke tid siden, fik vi hende parret med en anden hund af samme race (cavalier king charles spaniel) og var sikker på at hun var blevet gravid. Hun tog meget på, fik mælk i brysterne, spiste mere og blev trættere. Vi troede, at vi på nuværende tidspunkt skulle stå med et par små hvalpe. Men nej desværre.. Meningen var, at vi skulle beholde en af dem, der så skulle være min storesøsters, men bo her (hun bor i lejlighed, hvor man ikke på have husdyr) og resten skulle sælges. Jeg havde glædet mig så meget til de små hvalpe kom, ikke mindst fordi de er så bedårende, men også til at vise jer dem! Jeg må desværre skuffe jer, der bliver ingen billeder af små nuttede hundehvalpe :-( Men, Liva er vores lille baby, så længe vi har hende er jeg glad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar