onsdag den 7. december 2011

Something new

Nu bor denne top hjemme hos mig. Den er fra Monki og jeg er helt tosset med den! En rigtig sød pige ved navn Lærke spurgte, om jeg ville købe den af hende. Hun havde købt den, men synes ikke den passede på. Så kunne hun simpelthen huske at jeg engang lavede en collage med mine monki-favoritter (kan ses her), så den købte jeg af hende. Den er lidt stor, men jeg elsker den anywas - oversize er er jo også så smart! Synes det var så sødt af hende! Hvad synes i om den piger? :-)
Forresten betyder teksten: Det er ikke en kjole - Ret fedt synes jeg!

3 kommentarer:

  1. Det var et sødt og fint indlæg, godt du er blevet glad for den smukke :-)

    SvarSlet
  2. fed blog!
    hvis du har lyst kan du tjekke vores på: www.blog-owls.blogspot.com du er også meget velkommen til at blive fast læser!:D vi kan jo eventuelt følge hinanden.:D

    SvarSlet
  3. Hej tøser!

    Lærke: Nu var det jo også en sød tøs, der tilbød mig trøjen! hihi :-)

    Hej piger fra blog-owls:
    Lyder som en god ide. Kigger forbi! :-D

    SvarSlet