torsdag den 26. januar 2012

Dette billede er bestemt ikke fra i dag, fordi...



 Min dag startede RIGTIG dårligt ud! Min mobil ringer altid 06.20, når jeg skal møde kl. 07.50, for jeg skal lige udsætte den et par gange før jeg kan komme op.. I dag må jeg åbenbart have slået den fra i søvne (typisk) for da min mor kom ind og sagde ''Simone, skal du ikke snart op og i skole'' klokken 07.45 styrter jeg op og tænker bare FUCK.. Min veninder Anne og Cecilie kommer altid forbi og henter mig om morgenen.. Og ja, de holdte jo selvfølgelig og ventede udenfor og havde skrevet og ringet flere gange, måtte ringe og undskylde og sige at de bare skulle køre. Jeg skyndte mig at tage tøj på, børste tænder, tage lidt pudder på, smykker, deodorant, få min madpakke og min make-up med i en pose, blive kørt på skolen og være der (hold nu fast) 15 min. efter jeg stod op! Det var nemlig vigtigt, at jeg kom så hurtigt som muligt, da vi skulle starte på erhvervscase i dag, altså gruppe arbejde. Så jeg kom op i skolen og lignte noget, der lige var stået op fra de døde med hævede øjenlåg og morgenhår. I frikvarteret fik jeg lagt lidt make-up, hvilket så gjorde at man nu igen kunne kigge på mig uden at tænke ''hvad er der sket her?'' Men hold da op, for en morgen. Der blev også grint lidt af mig, da jeg kom ind i klassen..
Fordi episoden var så sjov og fordi jeg var så rundt på gulvet som jeg nu engang var, tænkte jeg i skulle have æren af at se dette billede af mig med det helt store smil på, isedet for et hvor jeg ligner en stor gang lort, for at sige det lige ud! :-D

Jeg undskylder mange gange for den lange roman, som sikkert ikke var så sjov,

når man ikke selv var der.. Men, det var nu engang hvad jeg havde at fortælle om min dag!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar