lørdag den 25. februar 2012

Jeg vil bede jer om en lille tjeneste..

Jeg kan se, at der efterhånden sker meget mere her på bloggen. Forleden dag havde jeg 516 besøgende på en dag, det er det bedste jeg har haft indtil nu. På nogens blogs er det ingenting, men det er stort for mig. Der er ingen dage hvor der har været under 400 sidevisninger på min blog det sidste stykke tid, og det gør mig rigtig glad, tak for det! :-) Men læser tallet stiger ikke, og jeg ved der er mange der glemmer alt om at trykke sig som fast læser og nogen har hverken en bruger det ene eller det andet sted - Men hvis i har, og i følger mig reglmæssigt, vil jeg spørge jer om i ville gøre mig den tjeneste at tilkendegive at i læser min blog? Det er nemlig forvirrende at der er så mange sidevisninger hver dag og som bare stiger og stiger, men læsertallet forbliver det samme. Håber i forstår :-)

I kan føle mig hele tre steder: min facebook side, bloglovin' og Google Friend Connect.
Med det sagt, vil jeg sige at i er de bedste og jeg er så glad for at der er så mange der er interesseret i det jeg laver - og tak for jeres søde kommentarer, de gør mig altid så glad ♥

2 kommentarer:

  1. Har det på samme måde hos mig :-) Jeg følger dig nu på bloglovin :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan godt være forvirrende til tider.. Men super dejligt at du følger mig nu, så følger vi jo hinanden :-)

      Slet