tirsdag den 14. februar 2012

Wink Wink!

I dag er det jo valentines day! Men min kæreste og jeg skal rent faktisk ikke være sammen. Vi skal nemlig til København i weekenden hvor vi skal overnatte hos min kærestes far, og på Hilton hotellet i deres Ni' mat spa til en lækker behandling for to (som jeg gav ham i fødselsdagsgave), ellers skal vi bare nyde hinandens selskab. Vi blev enige om, at vi ikke skulle tilbringe dagen sammen i dag, fordi vi begge har andre ting, vi gerne vil her i ferien. Dette indlæg er derfor et planlagt et af slagsen, for jeg er lige nu i  Tyskland med min familie vi tog afsted imorges og kommer hjem engang i aften. Jeg elsker at tage på hyggeture med dem, så jeg er sikker på at min dag også bliver hyggelig, selv uden alt romantikken. Ligemeget hvad i skal, så ønsker jeg jer alle en dejlig dag om i har kærester eller ej, Kys :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar