torsdag den 29. marts 2012

Crying on the inside...

Kender i følelsen af, at have fundet det mest perfekte par sko (i følge jer selv) og i er klar til at give prisen for dem, ligemeget hvad? Sådan har jeg det med dem her. GUD hvor er de bare fantastiske og lige mig. Men kender i så den følelse, at den bare ikke er i jeres størrelse og at i rent faktisk bliver ked af det? og i lang tid efter holder øje med siden i håb om at den kommer, uden held? for pokker.. De her heels og jeg kunne ellers have rocket hele verden sammen, jeg er slet ikke i tvivl.



Men anyways.. Nogen er jer, kan jo nok godt passe dem. Så here you go, et lille link til dem, i andre kan jo lige så godt nyde godt af det, nu når jeg ikke kan.. desværre :-(

2 kommentarer:

  1. De er rigtig fine!

    funkyfashionmonkey.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, SÅ fine og skønne!
      ville ønske de kunne blive mine :-) he he.

      Slet