mandag den 26. marts 2012

Godnat og sov godt.

Lige en lille godnathilsen til mine søde læsere fra mig :-) Jeg har været super stresset i dag, da jeg var kommet ALT for sent igang med en ret stor aflevering i virksomheds økonomi. Jeg er lige blevet færdig - Den skulle afleveres på Lectio (vores online skoleskema, hvis man kan kalde det dét) senest klokken 23.30, jeg nåede det lige klokken 23.26, puha! Nu er jeg godt kvæstet, men skal lige i bad inden jeg skal i seng. Vi blogges ved imorgen, sov godt og drøm sødt.

2 kommentarer:

  1. Jeg har længe tænkt på, hvordan du laver dine krøller/fald? :-) Det ser rigtigt flot ud!

    SvarSlet
  2. Hej du :-)
    Nu skal du høre.. Rent faktisk er det krøller/fald jeg har mig mit helt naturlige hår, så der er ikke rigtig nogen måder hvorpå jeg laver dem, men(!) jeg kender flere metoder til at få det.
    1) Gå i bad og lad dit hår lufttørre indtil det kun er fugtigt, lav så en fletning og sov med den natten over (går ud fra, Aldi har hørt den her før)
    2) jeg gør det hvis jeg nogen dage ønsker lidt flere krøller, så bruger jeg mit glattejern til at lave dem (tager en tot hår og drejer den mens jeg trækker den ud ad) på den måde bliver krøllerne altså lidt mere "bløde" end med et rigtigt krøllejern - det kan man også gøre i hele håret selvom man har helt fladt hår.
    3) den sidste metode er, at du gør som metode nummer 1, men sætter en rodet knold istedet for en fletning (gerne langt oppe på hovedet, så du kan sove for den) og så tag den ud morgenen efter.


    Håber du kan bruge det, knus fra mig :-)

    SvarSlet