fredag den 16. marts 2012

Ny top + lidt information.

Jeg vil gerne lige sige undskyld for den manglede bloggin i går.. Sagen var den, at jeg havde sat et par planlagte indlæg til, da jeg havde meget travlt. At de så ikke kom frem var så ret ærgeligt, og da jeg så prøvede på at udgive dem med det samme fik jeg at vide at der var sket en fejl.. Så det var ikke fordi jeg havde glemt jer :-) havde bare ikke lige tiden til at få skrevet på min facebook side, hvad der var sket.

Et af de indlæg jeg havde planlagt i går var om denne top. Jeg har købt den af en veninde for noget tid siden, kan ikke huske hvad jeg gav for den, men næsten ingenting. Den er sandfarvet/beige og er super fin. Jeg går ikke så ofte i den farve, da jeg er meget lys i huden og det kan komme til at se for lyst ud. Men men men, den her er rigtig pæn til mig (synes jeg selv). Skønt når ens veninder sælger sit tøj :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar