lørdag den 17. marts 2012

One more snake to my collection..

Så blev de mine.. Disse lækre slange babies er fra mit arbejde (Deichmann) og er fra mærket Catwalk. De koster sølle 349 kr. Lige nu har vi WYNSH i alle Deichmann butikker, det vil sige at hvis du har en smartphone, så kan du downloade den app, der hedder wynsh. Når du så har den, kan du gå ned i din nærmeste Deichmann butik, gå ind på din app, tag et billede af skoen du gerne vil have, vente to minutter, og wupti, så kan du se om du enten har fået 20, 30 eller 40 % i rabat! Det er dét værd.. Så skal du bare vise det ved kassen når du køber skoen. Jeg fik 40 % på mine og skulle kun af med 209 kr. for dem, for vildt man! :-D Wynsh gælder til og med den 21. så skynd jer piger! Billedet her er taget fra hylden på mit arbejde, men i skal snart få mine egne at se, og selvfølgelig også in action ;-) he he.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar