lørdag den 21. april 2012

De seneste dage..

Har været stressende for mig.. Derfor har bloggen stået på standby. Det har ikke været nogle dårlige dage, tvært imod! 17 andre, fra min årgang, og jeg havde planlagt vores skoles årlige modeshow, på skolen, i år. Torsdag var dagen for modeshowet, og selvom der havde været sådan et enormt pres på vores skuldre, så flaskede det hele sig. Vi havde mange søde modeller, 31 goodiebags til publikum (med gavekort og lækkerier til de medvirkene butikker), vi blev filmet til TV/Midt-Vest, vi havde min søsters dans som underholdning, og afterparties på Holstebros to bedste diskoteker. Det var en fantastisk aften. I går og i dag har jeg arbejdet, været sammen med min kæreste, og brugt tiden på at få slappet af, for at ryste noget at alt den stress af mig.



Som i kan se, gik jeg også selv model. Jeg gik for en butik ved navn Underground, og det var super fedt!  Der kommer måske flere billeder på et senere tidspunkt. Billedet i midten er min søster og hendes dansehold, der var aftenens underholdning :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar