søndag den 8. april 2012

I would love to wear..

Outfittet er lavet i Polyvore, og jeg ville elske at eje det hele! :-) Jeg er desværre broke, så det må forblive i mine drømme...

Jeg har lige været ude at løbe en tur, og er ret tilfreds med mig selv. Mit størte ønske pt. er, at være tilfreds med hvordan jeg ser ud, når jeg hopper i en bikini til sommer. Det jeg ser lige nu er jeg ikke just tilfreds med. Der er jo ikke andre der kan gøre noget ved det end mig selv, så jeg tog løbetøjet på og løb ca. 2,5 km. ikke noget særligt, i know, men når jeg ikke er i form er der ingen grund til at presse mig selv til mere, end jeg kan. I sommerferien 2008 inden jeg startede på efterskole løb jeg 5 km. hver anden dag, og det var let som en leg, håber lidt det kommer igen, meen jeg tvivler ;-) Haha. Nu vil jeg gå i bad, og bagefter står den på to afleveringer (elsker at bruge min ferie på skole), men vi blogges ved senere lovely ladies :-*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar