tirsdag den 3. april 2012

Lækre sko fra mit arbejde - part 2.

Puha.. Skofanatiker som jeg nu engang er! ;-) Engang imellem er det, som at slippe et barn løs i en legetøjsbutik - altså for mig, bare på mit arbejde. En kæmpe butik fyldt med sko, tasker m.m. Jeg forelsker mig gang på gang i et nyt par, det får aldrig en ende. På den ene side er det et paradis, at arbejde et sted hvor jeg er omgivet af skønne sko, på den anden side er min konto ikke altid helt enig.. Lige nu har jeg en del par sko til at ligge og vente på mig i bagklokalet, to af dem er de her lækre sneakers:



Denne skønhed er fra mærket Graceland - varenummer: 1 102 292 Pris: 229 (sølle) kr. eller køb dem her!


Og den her skønhed er fra Nike - Varenummer: 1 715 206 Pris: 599 kr. eller køb dem her!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar