søndag den 6. maj 2012

Dagens fødselsdags-outfit 06.05.2012

Wuhuu! I dag er det min fødselsdag! Jeg fylder 19 år, og er den dag i dag lige så glad for alt opmærksomheden og gaverne, som da jeg var mindre. Jeg er så fødselsdags-syg, at man skulle tro det var løgn! Det er også grunden til, at jeg ikke har blogget her i weekenden, da jeg holdte fødselsdag for min familie hele fredag, holdte fødseldag for nogen fra min klasse lørdag og i dag har jeg bare nydt min familie og kærestes selskab. Tænkte det var okay, da man kun har fødseldag den ene gang om året :-)


Jeans - Gina Tricot     Jakke - Romwe     Top - Just Female     Cap - Mitchell & Ness (købt på Ebay)     Sko - Adidas

Kasketten er den nye fra Ebay, toppen er en fødselsdagsgave fra min storesøster, Adidas skoene er en fødselsdagsgave fra min kæreste. I får snart resten af mine gaver at se :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar