mandag den 18. juni 2012

En ting jeg ikke fik sagt i går...

Fire instagram billeder af mig, taget for nylig. Ikke noget med sagen at gøre egentlig.

Er noget jeg ikke synes, der passede ind i gårdagens stemning, men.. bloggen 1 års fødselsdag i går. Wuhuu! Det er helt utroligt, at tænke på. Da jeg startede, vidste jeg ikke hvad det ville føre til og om jeg overhovedet kunne finde ud af det.. Der er sket meget siden, og jeg elsker at blogge, det er mit fristed. Jeg skal blankt indrømme, at det til tider er stressende og hårdt at have en blog, men ikke nok til at jeg giver op. Jeg vil blive ved så længe jeg elsker det og så længe jeg har lysten. I løbet af det år, der er gået, har jeg fået større lyst og mere blod på tanden, så alt peger på, at bloggen kommer til at have flere fødselsdage end denne. Tak til alle jer, der følger med. Bloggen havde jo ikke været der foruden jer :-) Knus og kys!

2 kommentarer:

  1. Fed cap du har! :-) og tillykke med bloggens fødselsdag hehe :-))

    Jeg har en give away kørende for tiden, som måske er noget for dig :-) man kan vinde et par nitteshorts og en sort clutch :-) du kan deltage her: http://helene-feeling-fabulous.blogspot.dk/2012/06/its-give-away-time.html

    xxHelene

    SvarSlet