fredag den 1. juni 2012

Essie pastelfarver.


 I går bestilte jeg disse tre fine neglelakker på hjemmesiden www.billigvoks.dk, og jeg modtog dem allerede med posen i dag! De har nemlig en masse lækre Essie neglelakker, i alle mulige forskellige farver, til kun 48 kr. pr. styk. og fragten er 35 kr. Så jeg kom af med 179 kr. for disse tre + forsendelse, det er i hvert fald billigt i forhold til andre steder! For at komme direkte til Essie siden derinde, tryk her! Den grønne hedder ''Mint Candy Apple'' og den lilla hedder ''Play Date''.


Jeg prøvede at tage den babyblå neglelak på med det samme. Jeg synes farven er rigtig fin, men den er ret svær at lægge pæn på. Den er lidt tyk og man laver nemt grimme streger i det. Jeg tror lige det handler om, at man skal vænne sig til det. Derfor blev det ikke verdens pæneste lakering, ha ha. Hvis i kan se bort fra dét, og synes at farven er pæn, lige som jeg, så hedder den ''Borrowed And Blue'' :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar