søndag den 8. juli 2012

FUCKING RØD


Billeder fra vores lille familietur once again.. Har intet med dagens indlæg at gøre. Men, jeg har ikke været særlig meget hjemme i dag, da jeg har været på stranden med min kæreste og hans familie. Efter jeg kom hjem har jeg sovet, spist og været en sur kælling. En sur kælling fordi... jeg er blevet forbandet solbrændt over næsten hele min krop. Jeg er (som i måske har bemærket) meget lyshudet, rødhåret i virkeligheden, og så har jeg mange af fregner (især på mine arme) - ser dog ikke mig selv som den typiske blege person, men hvad ved jeg? Anyways, så havde jeg smurt mig ind i solcreme tusindevis af gange som jeg altid gør. Men min sarte hud bestemmer selv, og i dag skulle jeg så blive rød og øm over alt. Not so tilfreds. Dog har jeg fået flere fregner, dem elsker jeg. Det var alt jeg ville.. Sov godt, når i kommer dertil. Blogges ved imorgen!


Hilsen en utilfreds type, der er totalt klistret ind i aftersun.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar