søndag den 1. juli 2012

In the newspaper.








Her har i så min lille hemmelighed! Onsdag den 20. blev jeg interviewet af en sød pige fra Dagbladet Holstebro/Struer. Hun skulle skrive en artikel om selviscenesættelse og unges brug af sociale medier. Hun havde kontaktet mig nogle dage forinden, og jeg fik hurtigt svaret ja. Da hun kom, havde hun en masse spørgsmål til mig som person, min fortid og min nutid med min blog. Vi snakkede meget om, at jeg har været meget usikker førhen, da jeg er blevet mobbet som barn, men hvordan jeg har fundet mig selv og fået en masse selvtillid de seneste år. Det præger også artiklen meget. Jeg har desværre ikke et link til en artikel på nettet. Men hvis der er interesse for, at høre hvad der står i artiklen, kan jeg skrive det ned for jer. Det var første gang jeg prøvede sådan noget, så jeg var lidt nervøs, men det var super spændende. Jeg synes bestemt at Louise, der har skrevet artiklen, har gjort et godt stykke arbejde.

/Translation: This is some pictures of me in the newspaper a couple of days ago. I was interviewed about me, my life, and my blog of course.  We talked a lot about me being insecure when I was younger, because I was bullied as a small kid, and how I feel that I finally have found myself and gained confidence. The headline means ‘’I have found myself’’. I don’t have a link to the article online, unfortunately. It is my first time in the newspaper, so I was a bit nervous, but I think it turned out pretty good.

3 kommentarer:

  1. Hej Simone!
    Jeg har læst artiklen, og jeg synes du lyder som en super sød pige, der er bare noget jeg ikke forstår.. Hvordan kan man have 400-500 visninger om dagen, med kun 72 faste læsere?

    Hilsen Anna :-)
    http://annasblog-mixed.blogspot.dk/

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anna :-)
      Dejligt at høre, at du synes jeg lyder sød. Det er rart at få at vide.

      Med hensyn til dit spørgsmål,kan jeg forstå du er lidt forvirret.
      Men sagen er den, at det ikke kun er ens faste læsere, der kigger med. Der er mange der læser med ''anonymt''. Det er ganske vist rigtigt, at jeg har 72 faste læsere på Google Friend Connect, men jeg har også 34 på Blog lovin' og 30 på min facebookside. Det er ikke nødvendigvis de samme personer, der følger alle tre steder.
      Derudover, vil der ALTID være rigtig mange, der følger med uden at trykke fast læser nogen steder, det er blandt andet dem der skriver kommentarer som en ''Anonym'' bruger - da de ikke har en Google Friend Connect bruger, og derfor ikke kan tilmelde sig som fast læser.

      Men kan altid tjekke antal kliks på sin blog, både for dag, måned og for alt den tid man har haft sin blog. Og hvis vi nu siger, at flere af mine faste læsere (både dem, der har trykket sig som faste læsere, og dem der læser anonymt med) trykker ind på min blog flere gange om dagen, så tæller hver gang. Du kan se antal kliks ved at trykke på den rubrik, der hedder ''oversigt''

      Håber du fik svar på dit spørgsmål :-)
      Knus Simone!

      Slet
    2. Nå okay! Men i hvert fald, fedt for dig, at du er nået til de 400-600 views! Det må være super rart! Tillykke! :-)

      http://annasblog-mixed.blogspot.dk/

      Slet