mandag den 16. juli 2012

New in: Skønhed.

 Her er et lille billede af de skønhedsprodukter, jeg har købt indenfor den seneste tid. Jeg vil nu fortælle jer lidt om hver af dem :-)

Egentlig kan jeg ikke rigtig tåle mascaraen, men jeg kan ikke fine nogen allergivenlig mascara, der kan give mig pæne vipper. Mit sidste forsøg var med en Clarins mascara, hvilket var en fiasko - den skrev jeg om her. Indtil jeg finder en mascara jeg kan tåle, der også kan give mig pæne vipper, må jeg bruge andre metoder. Make-up fjerneren fra Origins koster 180 kr. (mener jeg nok), og den er dejlig allergivenlig. Dog skummer den en del, hvilket er en smule irriterende. Hvis jeg ikke havde meget sart og følsom hud tror jeg ikke jeg ville bruge den.   

Jeg har samme problem med foundation og pudder, men denne nye foundation fra Shiseido kan jeg indtil videre godt tåle. Den er lækker og giver et naturligt look. Foundationpenslen fra Nilens Jord, og er med til at fordele det jævnt og pænt.

Jeg har en meget lys og sart hud og kan derfor ikke rigtig tåle solen, og så desværre heller ikke rigtig blive brun. Jeg har tidligere arbejdet i flere solarier, og tog derfor lidt engang imellem, men jeg får kun fregner og minimalt farve ud af det. Jeg går aldrig i solarie længere, bl.a. fordi det ingen særlig forskel gør, men også fordi der har været modermærkekræft i min familie. Et godt alternativ er jo så selvbruner. Jeg har tidligere brugt en anden variant af tan-in-a-can, da jeg arbejde i en skønhedsklinik. Nu ville jeg jeg prøve noget nyt og derfor denne ''body fitness'' som kan sprøjte fra alle vinkler, jeg ved ikke helt om jeg er fan af den endnu. Jeg synes den sprøjter meget mere ud end den jeg brugte tidligere.

 Mine nye neglelakker. De tre fra Essie er så super fine! Dem købte jeg på billigvoks.dk, og har tidligere skrevet om dem i dette indlæg. Den sorte er købt i Århus tivoli friheden fordi jeg stod og manglede en sort, den er ikke så pokkers holdbar.

Min nye MAC læbestift i farven ''Saint German''. Den har jeg købt på Magasin's hjemmeside - jeg skrev om den i dette indlæg. Den er super fin og tøset. Det andet på billedet er en filtpen og er til at tegne ens øjenbryn op med. Den er fra mærket Artdeco og er fra min mors skønhedsklinik, den bruger jeg hver dag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar