tirsdag den 24. juli 2012

Outfit - 17.07.12

T-shirt - Zara     Jeans og taske - Just Female     Jakke og sko - Second Hand     Solbriller - H&M
heklsk
Sur sur sur, lille bi omkring.. Dét tænker jeg når jeg ser mit ansigt på dette billede, men trods det var de andre billeder, fra den dag, langt værre. Anyways, så er dette outfit også fra min uge i sommerhus. Billedet er taget i Tyskland, da vi var på en lille shoppingtur i Flensborg. Jakken og skoene er begge to nye genbrugsfund som jeg fandt i Sønderborg. Dem kommer i snart til at se mere til :-)

2 kommentarer:

  1. Hej Simone.
    Synes du i et indlæg for længe længe siden, snakkede om at du skulle til at se gladere ud på dine billeder. Måske der er noget jeg har misforstået. Men synes da næsten, at du ser mere og mere sur ud. Hvis du så mindre utilfreds ud, er jeg sikker på at man ville fokusere mere på dit outfit end dit udtryk ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anonym :-)
      Det har du ganske ret i, at jeg har skrevet. Og tro mig, jeg smiler hver gang der bliver taget billeder, men jeg synes det er så sjældent jeg er pæn på billeder, når jeg smiler.
      På disse billeder ser jeg da også ud som om nogen har pisset godt og grundigt på min sukkermad, det er jeg udemærket godt klar over :-)
      Men jeg har så sent som i dag fået taget nogle outfit-billeder med smil, så nu vil jeg forsøge at bringe flere smil ind på bloggen!

      Tak for din ærlighed, ser din pointe. Sig endelig til hvis du føler det går den forkerte vej igen. Knus simone :-)

      Slet