torsdag den 26. juli 2012

Outfit 18.07.12





Jeans - Gina Tricot     T-shirt - Second hand     Jakke - Fra Frankrig     Sko - Nike     Taske - Bianco     choker - Rosie and Roses
ldnhlfs
Her er så det sidste outfit fra min uge i sommerhus. Billederne er taget ved kongeskibet, da det var i Sønderborg. Bagefter tog vi ind i byen og købte rigtig lækker italiensk is. Nok om det! I dag er det heldigvis dejligt vejr igen og det har jeg tænkt mig at nyde, de sidste dage har jeg nemlig kogt på arbejdet. Og til jer; hvis i læser dette, smut udenfor og nyd at den danske sommer er her for en stund ;-) kys!

2 kommentarer:

  1. Hvor ser det bare lækkert ud;-), jeg vil os' gerne til italien og spise pasta haha

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Fudjan, det er jeg glad for at du synes :-)

      Jeg ville da helt sikkert også gerne til Italien, men det blev altså bare til sommerhustur i Danmark med en masse italiensk is. Så kan man drømme sig dertil, hehe.

      God weekend!

      Slet