tirsdag den 31. juli 2012

Soon to be mine.

Billedet er lånt hos Angelica Blick.

Denne smukke læderjakke er på vej med posten til mig! Har savlet over den så længe nu, at jeg var nød til at slå til da den kom på lager igen forleden. Jeg ville normalt have bestilt den i en str. 36, men prøvede den i Gina Tricots butik i Herning for et par måneder siden, og fandt så ud af at jeg skulle en størrelse op, da den var lidt stram over ryggen, så jeg har bestilt en i størrelse 38. 
Modellen hedder ''Milly Jacket'' og koster 599. Den er engang imellem til at finde på hjemmesiden, så hvis i er interesseret i en, skal i holde skarpt øje piger, den er populær! Jeg er selv helt forelsket i den hvide jakke i samme model, og det ender nok med at jeg også bliver nød til at købe den på et tidspunkt! Men for nu har jeg købt den sorte, og den skal i nok få set på mig når jeg modtager den.

4 kommentarer:

  1. Ej hvor er den lækker! Bruger du normalt 36 i jakker? For så er jeg da lidt i tvivl om hvilken str jeg skal bestille den i :S

    xoxo

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er den ikke? Jeg kan heller ikke vente til at få den med posten!
      Jeg ville normalt have bestilt 36 ja, men den var altså for lille. Så uden at love noget som helt vil jeg skyde på, at du skal tage en størrelse større end du normalt ville købe :-)

      Knus!

      Slet
  2. får pludselig en vild og voldsom lyst til at købe endnu en læderjakke ;-) haha

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var da mærkeligt.. Kan jeg slet ikke forstå??
      Ej! Jeg har fået min i dag, den er så lækker :-)

      Slet