tirsdag den 28. august 2012

Ebay tips #5


Leopard tube bra - Skull bracelet - Skull, army and leopard tops - Diamond clutch - Leopard Vans snapback - 
Statement necklace - Nike trainers - Black Adidas shoppingbag - Multi-glitter nail polish

Så er jeg simpelthen på banen med endnu en omgang Ebay godter! Det tager Faktisk en del timer at få lavet sådan nogle collager, men jeg er tosset med det alligevel.. Det begynder at gå op for mig, at det i sidste ende ville gå hen og blive lidt dyrt, hvis jeg købte alle disse lækre ting på mine collager - så det bliver nok kun til noget af det hist og her! Jeg håber at denne collage vil falde i god jord som de andre :-) Det er jo trods alt ikke alle, der er lige så vild med dyreprint, sneakers, skulls, caps osv. som jeg er. Mine Ebay collager bærger nok meget præg af min egen stil og hvad, der fanger mine øjne. Dermed ikke sagt at jeg ikke synes godt om alt muligt andet lidt mindre vovet, hvis man kan kalde det dét. Så alle forslag eller idéer til fremtidige collager! :-)

2 kommentarer:

  1. Monster, de nike er for fede!

    SvarSlet
  2. Ja, er de ikke Steffi?
    Det synes jeg i hvert fald også!

    kys.

    SvarSlet