onsdag den 22. august 2012

No focus..

Ufokuseret billede fra forleden dag.

I dag har været en møg dag. Sov over mig og vågnede op med ondt i halsen, snottet og hovedpine fordi jeg frøs hele dagen i skolen i går. Totalt træt og uoplagt det meste af dagen i skolen på grund af min hovedpine.  Det tøj jeg havde iført mig i dag var så ALT for varmt, så jeg kogede hele dagen, men det var der ikke noget at gøre ved. Jeg måtte op på hesten for skulle også arbejde efter skole.. Vi har fået en lille aflevering i tysk for i dag, som også skal laves færdig i dag, og INGEN fra holdet forstår teksten vi skal arbejde udfra. Tre andre piger og jeg blev efter skole for at hjælpe hinanden, det fik vi ingenting ud af. Da jeg kom ud til min cykel var den væltet og mit sæde var totalt skævt, og kunne ikke få det på plads. Cyklede ned på arbejde mens jeg sad skævt på cyklen, pæn så jeg sikkert ikke ud. Jeg kom så ned på arbejdet, og så skulle jeg fandme ikke arbejde, fordi der var lavet om på vagterne.... seriøst, har vist fået det forkerte ben ud af sengen i dag! min yndlings ring er oven i købet væk, great. 
Trods alt dette, har jeg da fået slappet af herhjemme i stedet for at arbejde og så har jeg bagt verdens bedste kage samt fået det nye Eurowoman blad, så lidt godt findes der da selv på skod dage, heldigvis :-) dog kalder lektierne på mig om lidt, vigtigst af alt skal de jo passes! Hvis i har læst alt dette lort, så ved jeg at jeg nok piver godt og grundigt lige nu, og at mange andre har det værre end mig, i know. Men vi har vel alle de dage, hvor intet er som man håbede.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar