mandag den 6. august 2012

This is my day today.

Hej lækre læsere. En lidt sen opdatering fra mig i dag, faktisk af god grund. Blev meget sent i går aftes kaldt på arbejde i dag, hvilket jeg så har været fra 10-14, jeg var hjemme 15.30 og allerede 16.45 skulle jeg ud af døren igen, da jeg skulle ud at spise med mine kollegaer. I det korte tidsrun nåede jeg altså kun at få spist lidt  let frokost og gøre mig klar. Nok om det.. Min ene kollega har sidste dag imorgen og derfor tog vi alle ud for at spise på Jensens, for at give hende en god afslutning. Jeg var så heldig kun at komme af med 3 kr. for hovedret, cola og dessert - How cool is that? :-D Ej, det var såmen fordi jeg havde et stempelkort, der var fyldt op. Derudover havde mine kollegaer og jeg alle fået 46 kr. i dag (fra vores fælles pantflaske-pulje), og sidst men ikke mindst ville min chef betale drikkevarer. Derfor endte mit mad altså ud med at trække 3 sølle kroner fra mit dankort, godt tilfreds er man vel! Totalt indviklet og ligegyldigt, i know.. Men imorgen regner jeg med at poste et outfitbillede til jer søde skattebasser :-) Kys herfra!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar