søndag den 9. september 2012

En inspirationskilde uden lige..




Jeg indrømmer blank, at denne kvinde fanger mig helt enormt meget. Hun har den lækreste stil og evne til at kombinere. Hun hedder Marie Jedig og er en dansk (super)blogger, hendes blog hedder vildekaniner, og den er værd at kigge forbi - Hvis man altså er til en masse sort tøj, blond hår og sort/hvid billeder.. Lige så vel som jeg indrømmer min fascination af hendes stil indrømmer jeg også, at hendes blog ikke fangede mig overhovedet på et tidspunkt, det forstår jeg så slet ikke den dag i dag. Jeg har en periode (ved ikke om det er en periode, eller om det vil fortsætte i uendelighed) lige nu, hvor jeg føler mig egentlig bedst tilpas i sort og gråt tøj, elsker dog stadig nogle lækre farverige indslag eller noget print osv. i min garderobe. Marie går hovedsageligt i sort tøj, og det er fedt, at kigge forbi hendes blog og tænke "Det ser fedt ud, tænk at man kunne gøre det sådan". Kig forbi folkens, og bliv inspireret som mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar