lørdag den 15. september 2012


Hej alle i søde læsere. Jeg smutter kl. 05.30 i dag afsted til USA. Jeg skal på studietur med min klasse og vi skal bo i New York og derefter Washington. Jeg glæder mig enormt meget og har sparet lidt over 14.000 kroner sammen, så nu skal jeg bare have shoppet igennem! Ovenstående er en lille liste af nogen af de MANGE ting jeg håber på at finde.

- Jeg kommer hjem igen den 27. og indtil da vil bloggen desværre stå stille. Jeg har haft rigtig meget at se til den seneste uge og har ikke fået tid til at planlægge en masse til jer..Øv, det ville jeg så gerne. Men lover jer, at jeg har en masse lækre billeder når jeg kommer hjem! Hav det godt til vi ses <3

3 kommentarer:

  1. Hav en skøn tur!!! :-)
    Glæder mig til at se, hvad du kommer hjem med.

    SvarSlet
  2. glæder mig til at du kommer hjem og giver os god inspiration :) håber du har den bedste tur !!!

    http://EBAYxGOODIES.blogspot.dk

    SvarSlet
  3. Tak alle sammen, hvor er i søde!
    Jeg havde den aller bedste tur :-)

    /KNUS fra mig.

    SvarSlet