lørdag den 29. september 2012

Her er så et af mine køb fra USA. Det er endnu et par Litas fra Jeffrey Campbell ved navn "Lita Cap". Jeg ønskede mig dem hjemmefra og blev enormt glad - Det var en af tingene, der stod på min ønskeliste i indlægget  her, så da de stod i et butiksvindue og kiggede sødt på mig. Jeg måtte slippe i alt ca. 915 danske kroner for dem, og jeg er tilfreds med mit køb! Jeg skal ud og svinge dem i aften trods en lille betændelse på min akillessene, men jeg kan simpelthen ikke lade være, så må det gøre ondt (forkert indstilling, i know). De kan eventuelt købes på Solestruck :-)

2 kommentarer:

  1. De er virkelig smukke! Gid de var mine:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er de ikke?
      Jeg synes også bare de er noget af det smukkeste nogensinde, og har bare været så dybt forelsket i den så længe, så bilder mig selv ind, at det var meant to be, haha :-D

      /Knus.

      Slet