søndag den 7. oktober 2012

Instagram update - USA

Her er lidt billeder fra min tur USA set gennem linsen på min iphone, billederne er ikke sat i rækkefølge, men tilfældigt. Alle billederne er fra min Instagram (simonemichelleandersen), hvor jeg dagligt smider billeder ind, hvis nu man gerne vil følge med i hvad jeg laver, udover bloggen selvfølgelig. 

Billede 1 - Times Square // Billede 2 - Lasagne, kage og vitaminwater // Billede 3 - Mig, den første dag på sprogskole i New York // Billede 4 - Min veninde Cecilie og jeg efter gospel koncert // Billede 5 - Useriøse drenge på sprogskolen // Billede 6 - Min første morgenmad i New York, så bedre ud end det smagte


Billede 7 - Nina og Daniel i metroen // Billede 8 - Frihedsgudinden //  Billede 9 - Cecilie og jeg på toppen af Empire State Building  // Billede 10 - På besøg i FN // Billede 11 - Mit første Michael Kors køb //  Billede 12 - Ninas og mine sneaks i metroen 

 Billede 13 - I Central Park // Billede 14 - Min første gang hos Starbucks // Billede 15 - New York Skyline // Billede 16 - Min veninde Nina og jeg på toppen af Empire State Building // Billede 17 - Martin Luther King statue i Washington // Billede 18 - Mit første måltid på Hard Rock Café i Washington.

Billede 19 - Den lækreste pizza nogensinde efter en hård omgang shopping i New York // Billede 20 - Min nye halskæde købt i en tilfældig smykkebutik // Billede 21 - Udenfor Rockefeller Center // Billede 22 - God morgenmad fra Starbucks, en chokolade brownie og jordbær/banan smoothie // Billede 23 - Mig på toppen af Empire State Building // Billede 24 - Et skilt ved John F. Kennedys gravsted.

Billede 25 - Endnu et billede fra toppen af Empire state Building // Billede 26 - Posen jeg fik min nye Michael Kors pung i // Billede 27 - Sidste gang Cecilie og jeg fik Frozen Yogurt // Billede 28 - Et sødt men stort egern // Billede 29 - To søde tøser ude at spise // Billede 30 - Den lækreste og dyreste clutch, som jeg virkelig gerne ville have haft med hjem. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar