mandag den 19. november 2012

For at se hvor de forskellige ting kan købes, tryk HER!

Her har i så det aller første interiør-indlæg fra min side, men bestemt ikke det sidste! Jeg synes denne slags slags indlæg er enormt inspirerende og giver en lyst til at bruge sine penge på ting til hjemmet. Jeg har selv lidt "svært" ved at bruge mine penge på ting til mit værelse frem for tøj, men når jeg flytter hjemmefra, tror jeg ikke det vil være et problem for samme måde. Når jeg laver disse collager i Polyvore, bliver der ikke nødvendigvis taget højde for om det er SU venligt eller ej, men mere bare hvad der fanger mit øje, da det stadig sagtens kan være til inspiration alligevel - det håber jeg i hvert fald det vil være, mit mål er jo at disse indlæg falder i god jord hos jer :-) I er altid velkomne til at komme med idéer til fremtidige boligindlæg, både med hensyn til stil, farve, pris m.m.

2 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Sikke en fin blog du har :-) Har lige læst den igennem fra ende til anden, og er nu fast læser via bloglovin :-) ..
    Lidt skægt - jeg gik til dans med din storesøster Stefanie for nogle år tilbage :-)

    Kig forbi - www.madebyrikke.dk

    / Rikke

    SvarSlet