fredag den 30. november 2012

Outfit 29.11.12 + information om den dårlige blogging for tiden.



Jeans - Just Female     Top - H&M     Sko - Vans     Halskæde - Lokou

Her på det seneste har der ikke været nogen særlig aktivitet her på bloggen, og det skyldes to ting:

1. ting er, som tidligere nævnt, problemer med at uploade billeder på bloggen, nogen dage var det bogstaveligt talt umuligt, andre dage kunne jeg uploade små billeder. Jeg har nu betalt mig udfra at have plads til flere billeder, da jeg åbenbart havde opbrugt min kvote. Jeg står nu med det problem at mine billeder bliver grimme og slørrede her på bloggen fordi intet fungerer som før jeg skulle betale for mere plads. Håber på at få det løst snart. 

2. ting er, at mit SD-kort (hukommelseskort) til mit kamera gik i stykker ca. en uge siden. Det var flækket og havde derfor låst sig, så det ikke kunne bruges - Dvs. at jeg ingen billeder har kunnet tage. Det skrev jeg også på bloggens facebookside, men det er selvfølgelig ikke alle, der kigger med derinde. Jeg var dog så heldig i går aftes, at en veninde tilbød mig at låne hendes SD-kort indtil jeg får købt mig en ny. 

Min interesse er bestemt ikke faldet, men alt har været imod mig, og jeg har et meget stramt program for tiden, så disse problemer har kommet i klemme i mit dagsskema op til flere gange :-) 

2 kommentarer:

  1. Øv hvor uheldigt! Vidste slet ikke at man kan bruge for meget plads? :s

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er noget værre øv! Nej, det vidste jeg heller ikke. Men det kan man åbenbart. Nu betaler jeg simpelthen ca. 20 kr. i måneden for at have mere plads :-).

      Knus.

      Slet