fredag den 16. november 2012

Se hvor de forskellige items kan købes - her!

Jeg indrømmer blankt, at jeg har en kæmpe svaghed for striktrøjer, de sorte og grå er klart mine favoritter. Jeg har en tendens til at falde for sådanne skønheder igen, igen og så igen. Hvis pengene var der, så havde jeg højst sandsynligt et overload af sorte og grå striktøjer, både på grund af de rå look de giver, men også fordi jeg synes de er ganske behagelige (de fleste). Jeg er typen, der kan se forskelle i ting, der er egentlig er meget lig hinanden, hvor mange andre derimod synes det kunne være det samme - Det har jeg forsøgt på at demonstrere ved ovenstående billede med strik 2 og 4. Jeg synes de er ganske forskellige og smukke på hver deres måde, trods der er en lighed med hensyn til stilarten. Og ja, endnu engang måtte alle items gerne flytte ind i min garderobe.

2 kommentarer:

  1. Har det præcis på samme måde! Rigtig fede outfits du har lavet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Jennifer, dejligt du synes det :-)
      knus.

      Slet