søndag den 11. november 2012

..yesterday + new things




New things.. Støvler fra mit arbejde (Deichmann) og "Mary" halskæden fra Lukou. 

Så er jeg kommet op på hesten igen. Fredag var første dag i skolen efter min operation, samme dag var jeg på arbejde, i går var jeg igen på arbejde og til julefrokost med mine kollegaer samt mine andre Deichmann kollegaer fra Herning, Horsens og Skanderborg. Mit hovede er under press i dag, dog ikke pga. alkohol, for det indtog jeg ikke noget særligt af, men der skal ikke meget til at jeg får hovedpine her efter operationen. Trods det skal jeg til mortens aften med min svigerfamilie i dag og sove med to veninder, så det bliver en hyggelig søndag.

Jeg må være lidt selvglad og sige, at jeg synes jeg så godt ud i går. Havde en lækker sort kjole på, sort læderjakke, sorte nylon strømpebukser, støvlerne, mit Michael Kors ur, lange trekantede øreringe, simple sølvringe, stram høj hestehale og røde læber, samt min sorte clutch fra Bianco. Jeg fik desværre ikke taget outfit billeder til jer, så i må nøjes med ovenstående billede fra min Instagram (simonemichelleandersen), som jeg i øvrigt også postede på min Facebook side.

2 kommentarer:

  1. Jeg er så vild med de støvler!!
    Og jeg vil give dit ret - du så godt ud, i hvert fald på billedet :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er jeg simpelthen også, og de er så lækre at gå i!
      - De koster jo kun 249 kr. nu, så må man godt :-D

      Mange tak <3
      knus.

      Slet