lørdag den 8. december 2012

What to wear... New year's eve


Åh ja. Så er tiden endnu engang kommet til at vælge nytårskjole/outfit. Sidste år havde jeg en kamp med at finde den rigtige, men pludselig dukkede drømmekjolen op på Zaras hjemmeside og jeg købte den næsten med det samme. I år  har jeg en endnu større kamp, og er jeg i endnu mere tvivl om hvad jeg skal gøre. Jeg er dog kommet frem til, at det skal være en af de seks ovenstående, og tror faktisk ikke de sidste to er en mulighed alligevel. Nr. 2 og nr. 4 minder en smule om min kjole fra sidste år med det lange stykke i den ene side, så overvejer at at vælge dem fra, men så alligevel ikke. Jeg har aldrig før iført mig en hvid kjole, da jeg har bildt mig selv ind, at jeg er for bleg, og har aldrig ejet en sort buksedragt. KRISE!

Collagen er både for at vise hvad jeg personligt selv går efter til sådan en begivenhed, men også for at give jer en smule inspiration hvis man altså er til sorte kjoler. Jeg vil style det meste med min Lokou halskæde og mit Michael Kors ur, og et par chunky hæle :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar